Magen ramlar ur...

... kroppen av träningsvärk. Varför skulle jag ta i så mycket igår?? Men skam den som ger sig, nu har jag gjort det igen... tränat så att jag blev alldeles svettig :-) Det känns bra efteråt när man står och känner sig duktig i friskluften med en cigg i handen... fasen vad jag är duktig.

Nu är det packa som gäller, jag och lillkropp blir stadsbo i natt. Ikväll skall vi på saffran och inta en väldigt god middag. Det är min favoritrestaurang just nu... sååå gott med tappas. Jag och mr A blir bjuden av mina goa svärföräldrar som en present när jag fyllde år. Dom är så mysiga. Jag har kommit på att mamma och mr A:s mamma är väldigt lika varandra till sättet... ja lite till utseendet också. Skoj! Båda är härliga människor.

Det vankas mycket mys i kväll med min underbara pojkvän som jag bara älskar så mycket. Min prins kom inte på någon vit häst, han är modern och kom i bil :-)

Idag hoppas vi på att få ett besked på det som gör oss nervösa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0