Min trevliga dag

Dagen började med lite små ärenden sedan blev det en lunch med mr A.
Jag åkte ut till birsta och träffade min lilla vän som jag inte har träffat på länge. Det var trevligt att gå och filura med henne för hon är en viktig del i mitt liv... det lilla äcklet.
Sedan var det bara att stressa hem, städa, duscha, plantera och baka tills mitt besök av halva släkten som kom för att fira min födelsedag i förskott. Alla verkar jobba i helgen så det blir firande i tre dagar.
Jag har haft en trevlig kväll med underbara presenter och trevligt besök. Mamma med man, moster och morbror med familj. Det blir alltid liv och stoj men dom är bara helt underbara. De är otroligt lättsamma och jag bara älskar dessa tokar. Hobbe är proppmätt efter allt fikande och jag kom nyss på att min middag blev bortglömd.

Nu är det dags att mysa lite i soffan innan det blir sängen... imorgon är det en ny dag med besök i Söderhamn och sedan kommer det lilla äcklet och hennes små prinsessor.

Tack alla för en trevlig kväll!

Idag klarade min kusin körkortet... Grattis Nattis!!! Nu kan du vara chaffis åt mig på nätterna!! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0