Ny vecka, ny katastrof?

Jaha då var det måndag igen då... Jag "sover" i stan... ja för det går inte att sova när byggmän håller på att riva huset! Fasen, det borde finnas en regel för dessa små äckel att man måste vara tyst före lunch. Just nu har jag lust att smyga dit och rycka bort stegen så att de små liven blir sittande på taket ett tag.

Idag åker Anneli med familj till Klövsjö. Ja jag är lite småtöntig för jag har separationsångest. Jag har inte träffat hennes underbara barn på länge och jag saknar de små liven. På söndag är familjen hemma igen så till veckan blir hon inte fri mig.

Jo just det ja... jag har bestämt mig för att gå ner fem kilo innan jag åker på min minisemester med mr A, Anneli och Hasse. Nu måste jag lyckas för jag känner mig som en heffaklump. Jag har två månader på mig att gå ner så det borde ju inte vara något problem.... om man inte åker förbi någon hamburgare.... Nu är det bara att kämpa!!

Ja så hur blir denna vecka? En hungrig tjej med separationsångest ifrån sina gudbarn som går och rycker stegen av byggarbetarna?? Jaaa hur ska denna vecka sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0