Ny vecka, nytt väder?

Solen skiner även idag och morgonpromenaden var en härlig start på dagen. Det är ganska skönt att vara ute någolunda tidigt på morgonen eftersom det ljud man hör är fåglarnas sång och hovar som slår i backen ifrån Robert Berghs träningsbana. Hobbe skuttar omkring lite stelt men det syns att han är glad.... mattes snyggospöke. Jag går mestadels och myser, men jag vet inte om jag ser så hurtig ut med min röda corner i handen, morgonciggen är härlig att ta i friskluften.

Idag är det minusgrader, ganska skönt att slippa slasket men tänk om den kalla vintern kommer tillbaka? Fasen jag som börjar att få vårkänslor!

Idag blir det lite städa innan min arbetsdag sätter igång klockan 13:00. När jag inte är hemma så ofta blir det damlager fort känns det som.
Jag skulle behöva åka och lämna tillbaka en tröja som var för stor också men jag hinner nog inte idag.

Nu skall jag jobba i fyra dagar för att sedan vara ledig i över en vecka! Det är den stora fördelen med att jobba skift... nackdelen är arbetshelgerna men som tur är så brukar Mia vilja jobba dessa åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0