Oj vilken dag!

Med tanke på att jag bara sov tre timmar i natt så trodde jag att det skulle bli en dryg och jobbig dag. Tji fick jag, allt har rullat på och jag känner mig jätte glad. Jag och Erika började dagen med att beställa hotellfrukost till jobbet. Det är tur att vi har många kollegor som kör bil! Sedan blev det mycket fnitter och skvaller. När det var dags för möte för att planera den kommande taxikörningen så tycker jag att det rullade på bra. Vi fick ihop ett schema till sista maj. Det är skönt att veta hur man skall jobba så långt fram.
Väl hemma i det strålande vädret så fortsatte jag att njuta. Mr A ringde två gånger och jag blir alltid glad av att höra hans röst.
Snart är det dags att åka och fira min kusin som fyller år, det är sjukt vad tiden går fort! Fasen hon har ju blivit vuxen... jag kommer ihåg tiden när hon var en liten krabat... nu har hon blivit en vuxen och vacker tjej!


Den här veckan kommer att bli lite nervös och pirrig... det händer spännande saker nu och jag hoppas att allt går vägen. Jag berättar inte vad det är än... kanske nästa vecka, eller tidigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0