RAW comedy club

Gårdagen var kanontrevlig med mycket skratt och trevligt sällskap. RAW comedy club var väldigt underhållande och ibland skrattade jag så att tårarna rann. Jag trodde att jag skulle gilla Soran Ismail mest för han är en av mina favoriter men det blev Messaiah Hallberg som var överlägset bäst. Fan vilken skön kille!
Malin är som bekant spekulant på Glenn Wool men jag måste erkänna att han var nog den som jag tyckte var minst rolig i går. (sorry Malla) Men han var ju bra, inget snack om det, men inte i höjd med de andra.


Soran Ismail

Messiah Hallberg

Glenn Wool

Ahmed Berhan

André Wickström

Mårten Andersson

Mårten och Soran

Mårten, Soran, Messiah, Gelnn

Nu bara längtar jag till raw comedy cruise som jag skall på med mrA, Anneli och Hasse.... ljuvligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0