Sent

Det är sent... iallafall om man skall stiga upp klockan 04:00... men min hjärna vill inte sova riktigt än. Jag vet att jag kommer att vara jätte trött på mitt arbete i morgon och ändå går jag inte och lägger mig. Ganska dumt kan man tycka.

Ibland kan det vara lockande att ta den enkla vägen, att slippa alla jobbiga kurvor. Men skulle man trivas så? Jag tror inte det... för visst brukar man säga att det som inte dödar, det härdar?

I morgon hoppas jag att få krama Ebba... och äta barbieris med Amanda... och surra skit med Anneli.

I morgon jobbar jag med en kollega som jag är lite avis på... hon har gått ner 4kilo på 2veckor. Fan jag måste sätta igång och göra något åt min lata kropp... jag vill också gå ner i vikt så att jag kan känna mig nöjd med mig själv.

Ops, vad hör jag??? Sängen ropar på mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0