Trenden är bryten!!!

Yes där satt den! Jag var på en hockeymatch och hemmalaget vann. Det är första gången på flera år detta händer. Nu har både jag och Tik ändrat på våra trender.
Det var en riktigt bra match att vara på med massor av mål. Timrå vann med 6-3 mot Hv71. Kanon!
Som vanligt så tycker jag synd om stackars mr A när vi är på nå sport... tusen frågor som han får svara på, men som tur är så svarar han lugnt och bra.
Jag fick en favorit i detta hemmalag.. jag tyckte att han var så framåt och snabb. Han heter Styf i efternamn, förnamnet har jag inte en aning om. När jag sa till mr A att han verkar vara bäst så skrattade han och sa att han är bra och att han är lite av slagskämpen i laget. Haha en badboy...


min underbara pojkvän shoppar

hoppsan vilken stor klack Timrå har.. ofasen vad dom levde om :-)

Så här högt satt vi!

Lysande grabbar!!

Så här glada blev vissa...

Trumkillen måste ha ont i armarna idag...

Timrå ik tackar klacken... men jag då? Jag satt ju inte där :-)

Den här Styf

Det var en rolig upplevelse, att kika på hockey med mr A. Ibland spelar det inte så stor roll vad man gör.. det är kvalitetstiden tillsammans som är det viktiga. Att man kommer ut och hittar på saker tillsammans.
Vi har varit ett par nu i 8 månader och jag är fortfarande lika nykär med fjärillar i magen. Jag verkligen älskar min underbara mr A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0