Två dagar kvar!!!

Dessa byggubbar... kan dom inte smyga? Förstår dom inte att jag vill sova? hm...

Idag är det plusgrader igen och jag måste erkänna att jag bara längtar till våren. Det skall bli så skönt att slänga av sig lite kläder och vara mer vårklädd... att höra fåglarna kvittra och bara få njuta. Baksidan med våren är att det inte är så läckert med en långhårig hund mitt i slaskvädret.

Vad skall man hitta på idag då? Jag är ju ledig! Jag är trött men kan inte sova... jag glömde att gömma stegarna för dessa högljuda byggubbar...
Det lutar åt att jag packar ihop mina saker, åker hem, myser med Hobbe ute, tvättar, packar om och åker till stan igen. Jo jag bor fortfarande i min väska med skrynkliga kläder och äckligt dåliga valmöjligheter...

Jag hittade en jätte mysig gardin på gardincenter i söndags... jag måste bara åka och köpa den någon dag... jag hörde den lilla rösten " ta mej mäå ba"

Om två dagar sitter jag på rad 2.... mmm RAD 2!!!... med mycket förväntningar... efter en lång längtan...med kameran i beredskap...och tittar på min stora favorit... MAGNUS BETNÈR... fan vad jag längtar!!!!! Ingen kan ana vad jag längtar... Jag behöver verkligen hans show nu med mycket sarkastiskt, mycket skratt, mycket ärlighet... mycket fakta... raka puckar... ja listan kan göras lång men jag orkar inte. En enkel sumering: Bästa komikern i Sverige! (och snyggaste komikern)

Nä nu är det dags att ringa min moster för att kolla av läget i hennes liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0