Bambi

I morse när jag pratade med mamma i telefonen fick vi ett litet oväntat besök. Ett vackert besök som jag inte ser så ofta på gräsmattan... Hobbe tittar som vanligt åt fel håll så han såg ingenting. Där stod ett vackert, storögt rådjur och kikade på oss med sina stora öron på helspänd.
Som tur är så har jag för det mesta min kamera i närheten!



De senaste dagarna har jag känt mig lite nere på grund av olika omständigheter. Jag hoppas att det blir bättre snart igen.
När jag är lite smådeppig så vet de som känner mig väl vad som kan hända... något som får mig på lite bättre humör...
... idag blev det dessa!


Poff poff!!! Återigen har jag hittat ett par fina skor! Hur sköna som helst och hur underbara som helst... fast priset var inte så underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0