bättre sent än aldrig

Jag har inte haft orken att blogga, jag har varit lite trött så jag har bara gjort alla tråkiga måsten och sedan sovit. Men nu är jag på hugget igen! Kanske beror det på att jag är övertrött och puckad eller att jag börjar bli sååå laddad inför min minisemester som vankas snart! Guuud vad jag skall mysa med mr A, Anneli och Hasse!!

Det här är ett foto som jag tog förra veckan på lilla Sara! Mosters dockebarn som man bara vill snusa på!



Här är nästan hela familjen. Bara pappa Nicke saknas


Mitt lilltroll får ju alltid vara med på foton för han är sååå vacker!


Och underbara mr A som förgyller mitt liv... jag kan bara inte få nog av honom


Förra helgen var jag som bekant till mamma för att inta lite grillad mat... lika gott som vanligt.
Här är mitt glas och mammas glas.... gissa om jag var avis...


MAT


Mamma och Svenne


Mammas mysiga grannar. Göran försökte att få mig att vara lite chaffis till honom i hans raggarbil. Jag måste ju säga att det var väldigt lockande eftersom att jag gillar att köra den modellen av bil, men tyvärr skulle jag upp och jobba dagen efter.


Det blev jackpot för Hobbe även denna måltid hos "mormor" med grillat och alla tillbehör! Lillkroppen njöt


Nä nu är det dags att hänga tvätt och sedan göra mig färdig för en tripp till Anneli där jag bjöd in mig på middag... jag är ju för bra!! ... undra om det lilla äcklet tycker det... men vem kan motstå hennes mat?? Nä just det, då får hon skylla sig själv. Vill hon inte ha middagsbesök så får hon nog se till att göra äckligare mat.... hihi

Kommentarer
Postat av: Malin

haha pappa i bloggvärlden lite här och var, det är snart dax för Inger och pappa att börja blogga på egen hand tycker jag! =)

2010-05-20 @ 07:44:58
URL: http://kalasbyxxa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0