En trött tjej

Att det skall vara så jobbigt att stiga upp vid 04:00 på morgonen, jag går som en zombie hela dagarna och även fast jag tvättar, städar, lagar mat mm så känns det som att jag inte hinner med något vettigt. I morgon jobbar jag nattskift och då lär det vara tvärtom, hur fasen skall jag hålla mig vaken hela natten???

Det är grått, kallt och blött ute. Det är svårt att se något positivt i tillvaron då men på något knepigt vis så har jag varit på bra humör och livet bara knatar på i jämn takt. Visst kan det kännas att livet bara rusar förbi ibland och man bara står och ser på när man sakta men säkert blir äldre man håller på att ramla av rullbandet som man står på och bara åker med. Samtidigt så känns det mer som ett vuxet liv där det mesta känns stabilt och tryggt. Att veta vad tillvaron har att erbjuda och man kan planera efter det.
Visst finns det saker som bubblar i huvudet och slår knut på mina funderingar men det är bara att gilla läget och hoppas att det löser sig snart.

På fredag blir jag moster och jag bara längtar!!!! Jag vill träffa mitt syskonbarn NU!!! Jag är så glad för min underbara syrras skull. Hon har hittat sin drömkille och byggt upp ett härligt liv med honom, hus, barn och hund. Det kan väll inte bli så mycket bättre? Jag hoppas att mina drömmar oxå slår in en dag...

Kommentarer
Postat av: HELENAjag hoppas att du gör det du som ä så vacker, det dyke nog upp nått ska du se stå på dej..

2010-05-13 @ 19:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0