Hemma igen...

... efter en liten semestertripp i Stockholm. Det har varit en avslappnande och trevlig helg med shopping och bra sällskap. Efter mycket arbete nu på slutet så var det riktigt härligt att bara vara och att inte ha några måsten.
Vi hade tur med vädret för både fredag och lördag var helt underbara, riktiga sommardagar och inte ett moln så långt man kunde se.
Det blev hotellfrukostar, shopping,god mat, drinkar, skratt och sol... och massor av skavsår. Men det är väll bara att plåstra om sina ömmande fötter, köpa nya skor som inte klämmer på blåsorna och tralla vidare. Det är inte mycket som stoppar shopping i stora staden :-)

Min underbara pojkvän är helt otrolig, jag kände mig som en prinsessa hela helgen. Han är omtänksam och go... jag kan inte annat än att njuta i närheten av honom.

Mr A njuter av en öl på en uteservering vid hötorget



Anneli är nöjd över att hon hittade nötter. Människan äter hela tiden men är ändå en liten tarm


Hasse njuter i skuggan


Ganska härlig syn...


Det är inte på många ställen som det finns dooleys i sthlm så det är tur att det finns annat att göra mjölkdrinkar av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0