Höst?

Kallt... grått... blåsigt... mörkt...kylan tränger in i märgen... tröttheten kommer smygande...Tända en brasa?... vrida på värmen? förbereda planteringen ute? städa? packa igen? fixa mat? reda ut funderingarna? byta gardiner? Nä jag tänder nog några ljus... ställer mig i en varm dusch och hoppas på att vädret är bättre när jag kommer ut därifrån...
Jag vill inte... det är obehagligt... det är deprimerande... det är piss med sånt här väder.

Bilen är trasig, undra hur många tusen det kostar att laga den... fasen vad jag är less på bilen... skitbil. 

Undra om Hobbe vill ligga skeden så att jag blir varm igen?

Mamma!!!! Jag behöver kålpudding!!!!

... skulle behöva en dooleys också...

Ibland har jag svårt att förstå vissa saker...

Solen borde komma fram snart... eller ska jag åka och sola solarium?

Vinna pengar vore inte dumt... då kanske bilen skulle bli lagad och jag skulle ligga på en tyst strand och bara höra vågornas brus och fåglarnas kvitter... det kan jag göra hemma men solfan är borta.

Utomlands över jul? Ja för vem vill inte det?

Skulle verkligen vilja ha en bit kålpudding nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0