Jag joggar???

Idag blev det fackligt arbete på förmiddagen. Det gick ovanligt lätt att få något gjort även fast det är mitt första av två skift idag, jag skall nämligen jobba natt på mitt ordinarie jobb också. Jag skulle egentligen bara jobba fredag-söndag den här veckan men det blev lite omkastningar så det blev mån-ons plus fredag. Jag kan inte klaga för jag slipper att jobba helgen och det är värt mycket.

Jag har gett mig fasen på att gå ner i viktså den här veckan har jag börjat jogga med Hobbe.... fy i fan vad jobbigt!!! Benen värker, flåsningarna gör så att jag nästan ramlar omkull, Hobbe ser chockad ut och jag känner mig chockad! Men ack den som ger sig, det är bara att kämpa för den här somaren skall jag inte behöva gömma mig i vassen :-) Jag skall bli såååååå snygg!

Idag skall jag till mamma och äta... jag hoppas att det blir bondomelett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0