Jobbigt läge

Att jobba två skift på en dag borde göra att man sover som en stock när man väl kommer hem. Men efter mitt nattskift så kunde jag bara sova tre timmar. Vad hände?? Nu sitter jag här och känner mig trött, men inte så trött att jag kan sova. Börjar nattskiften att ta ut sin rätt?

Även idag har jag och Hobbe joggat. Benen känns som bly och Hobbe ser chockat på sin matte som han i vanliga fall bara ser springa om hon blir jagad. Men idag höll han sig i skinnet och galopperade bredvid mig hela vägen, som han alltid gör när mr A joggar med honom.
Jag känner mig jätte duktig och det är riktigt skönt att komma in, ta ett glas vatten och en efterlängtad cigg.I morgon är det bara att ta nya tag igen.

Igår var jag till min underbara mamma på middag. Det blev bondomelett och jag hade sån tur att jag fick matlåda med mig, det blev Hobbes och min nattamat.

I morgonbitti är det dags! Jag blir moster igen!!!!!! FAN vad jag längtar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0