Trevlig helg

Min helg har varit avslappnande och härlig. Jag lever fortfarande i lyckoruset av att vara nybliven moster. Jag bara längtar till att jag får träffa henne!

Igår var jag och mr A på middag hos mina svärföräldrar. Kanongod mat, trevligt sällskap, gott vin och roliga spel. Mer än så kan man inte begära på en trevlig kväll. Imorse mådde jag mindre bra även fast jag inte drack speciellt mycket. Men som vanligt så blir jag alltid seg.

Nu är det packat och klart för en arbetstripp till Umeå. Jag skall vara där i två dagar och det blir säkert lärorika dagar och skoj att träffa alla långväga kollegor.

Nu är det dags att lägga sig på ryggläge i soffan igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0