Underbara dag!

Äntligen! Efter nio månader kom hon äntligen till världen, min lilla systerdotter. Det är ett riktigt lyckorus som går igenom hela kroppen och världen känns helt underbar! Jag bara längtar till att jag får träffa mosters gullhöna.
Under förmiddagen så var det en nervös Jessie som satt på jobbet... tänk om något går fel? Tänk om det händer något med syrran mm alla dessa frågor snurrade men när väl beskedet kom så kunde jag inte koncentrera mig mer på jobbet. Så där satt jag.. mer förvirrad än vanligt och bara log. Jag bara längtar tills jag får snusa på den lilla underbara tjejen. Nu har jag fyra små tjejer att älska helt villkorslöst och jag bara njuter.

Jag fick en bild ifrån Anneli i morse... det var en bild på lilla Ebba. Hon var hos frissan förra helgen och blev jätte fin i håret. I dag gjorde hon likadant... hon klippte håret själv! Det blev inte lika fint och hon blev ledsen när Anneli sa att det tar jätte lång tid innan det växer ut igen. De små liven är påhittiga och jag skulle vilja se Annelis min när hon såg att nästan allt hår var borta... Jag hittade ingen kabel så jag kan tyvärr inte lägga ut bilden här.

Idag har min bil blivigt fin. Den har fått nya fälgar på sig och jag måste säga att det blev riktigt fint.


Jag har inte fotat på länge och det beror på att jag inte har haft någon motivation. Idag small det bara till och allt har varit så kanon hela dagen så nu är jag och kameran tillsammans igen.


Underbara vår

Åke är ute och pysslar i det vackra vårvädret

Hobbe blir närgången när han tigger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0