1:a dagen

Hur sammanfattar jag detta... Jo... Helt slut i kupan efter den första dagen som kursledare. Första dagen är alltid värst innan man har fått kläm på allt. Hoppas att alla kommit fram, fått rummen, inget strul med maten, är alla nöjda?, vad är förväntningar på kursen? Hur är jag som kursledare?.... Pust.... den dagen är över, john blund var hos mig redan vid 18 tiden... men jag kämpar vidare en stund till. Jag hoppas att jag har skött mig bra idag... I morgon är det en ny dag med nya utmaningar, jag tänkte ladda med lite kvällsläsning om Charles Lindley (Transportarbetareförbundets grundare) och en reäl toksovning.

Jag som har gått omkring och smådeppat för att jag missar Annelis smörgåstårta i morgon. Gissa hur glad jag blev när jag pratade med henne förut och hon berättade att det blir smörgåstårta på söndag!!!! Å vad gott!!!!

Jag pratade även med mr A förut... två lata grabbar låg därhemma och mysde. Hobbe är gammal och lat så han trivs i lugnet.. kikade upp lite på mr A som tydligen pratade för högt med mig och gick iväg för att sova i ett annat rum.

Givetvis glömde jag kabeln till datorn så jag kan inte ladda ner några bilder så det får vänta tills jag kommer hem.

Fasen vad jag fryser.. borde ha tagit med mig tofflorna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0