4:e dagen är kommen

och jag får åka hem till Bill och Bull i morgon. Töntig som jag är så saknar jag min hund mycket... Jo men vad gör fröken Höglin? Jo när jag pratade med mr A idag så slog han på högtalartelefonen så att jag fick prata med Hobbe! Så nu saknar jag både mera...

Idag har det varit en seg dag och jag känner mig frusen och nysig.

I morgon är det 5:e och sista dagen. Det skulle tydligen bli snöstorm så jag hoppas att vi hinner hem innan dess.

I slutet av november så är jag bjuden på en hemlig resa av ett ställe där jag sitter som styrelseledamot, idag fick jag sms att jag skall hämta ett paket som kom med DHL. Alltså fasen vad jag är nyfiken vart jag skall. Jag vet bara att jag måste ha ett giltigt pass och att jag måste ta Hepatitspruta... I morgon när jag har hämtat paketet så får jag kanske en till ledtråd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0