Äntligen

Idag fick jag mina efterlängtade vinterdäck på min bil. Nu kan man känna sig lite mer stabil i trafiken.

Dum som jag är... så ställer jag upp i olika utmaningar bara för att bevisa att jag inte är svagare eller mindre kunnig bara för att jag är tjej. Pelle trodde inte på att jag kan byta däck, "då förstör du ju naglarna... fniss fniss" fick jag höra. Då kommer det fram... min kämparanda som gör att jag sa ja till att byta däck på hans Audi TT nästa helg! Nu ska jag få tyst på han. Till däckbytet i all ära så skall jag måla naglarna i någon extra fin färg, bara för att retas....
Jag lovar att det kommer bildbevis på Pelles förvånande ansiktsuttryck och mitt däckbyte.

Nu är det dags att putsa till sig för att åka och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0