Brynäs tar vinsten!

Jag har en damphund och en damppojkvän. Helt otroligt, här försöker jag att ha en lugn och fridfull förmiddag. Tji fick jag.... Full fart hela tiden och min vilopaus blev som bortblåst. Jag inser att mina lediga dagar mitt i veckan är guld värd när jag kan slappa i min ensamhet. Visst är det mysigt att vakna i närheten av mrA och bara känslan av att han är här... men det heter väl "morgonstund har guld i mun"?

Ikväll vankas det hockey! Om jag står upp och jublar när Brynäs gör mål så kommer mr A att skämmas så jag skall sitta snällt bredvid men jublar innombords med ett stort leende!

" Visst är Norskar duktiga på att åka skidor?"
" Ja, dom är duktiga på allt, dom har ju olja!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0