Jag är inte bitter!

Inte alls! Hur kan någon tro det? Inte alls bitter över att Timrå vann över brynäs! Hmpf.... men dom vann på straffar så kanonbra var dom ju inte i allafall! Brynäs tar dom nästa gång.

Jag har haft fulllrulle på dagarna, proppfull agenda med viktiga saker att göra. Söndag: Vilodag! Iallafall om man skall tro på bibeln. Men vi tog en liten sväng till Birsta för lite shopping, svängade in hos mamma på en fika och hem till soffan igen. Stressigt. Måndag: Möte på facket, fika hos syrran som fyller år (idag) men jag var där igår så jag kunde träffa mamma, moster och Pia på samma gång. Hem en sväng, Till Anneli på middag (Det vankades kålpudding). Idag: Sovmorgon, hasade upp för frukost och promenad med dogge, soffan, kört tre tvättmaskiner och en diskmaskin, bäddat rent i sängen, damsugit, soffan igen... Fasen vad stressigt det har varit! hihi

I morgon är det åter till arbetet... hur skall jag orka??

Lite hockeybilder:




Karro sjöng nationalsången. Lika kanonbra som vanligt


Mina underbara små ljus i tillvaron...
Signe

Sara

Ebba

Amanda

Och lilla mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0