Myyys

Igår blev det myskväll på hög nivå. Pojkvän, hund, tacos, glögg och idol... Kan det bli bättre?
Även fast jag har trevligt när jag är borta på jobb eller kurser så längtar jag hem till min trygghet och min vardag. Så blev det även denna gång och idag blev det en rundåkning till bekanta. Att vakna i mr A:s famn är alltid mysigt, sedan åkte jag, syrran och hennes barn till min styvfar och grattade honom i efterskott. Vi tog med honom till morfar där även mamma och moster var och när jag senare skulle vidare så mötte jag min morbror i korridoren. Efter en dejt med mr A och hans dotter på birsta city med tillhörande fika så for jag viadre hem, jag hann vara hemma en timme sedan hoppade jag ikläderna igen och åt middag med Anneli och hennes familj. Nu har jag och Hobbe en myskväll hemma med lite pyssel och givetvis "så mycket bättre".


Min tillvaro just nu känns harmonisk och trivsam. Att känna lugnet innombords är en härlig känsla.

Min kabel till datorn var inte med i höga kusten....



Mitt hotellrum...
 

Hemsö fästning var en udda upplevelse som jag är glad att få upplevt men sängen var inte helt bekväm...


En trött kursledare...



Appropå den här hemliga resan... Jag handlade lite på ica när jag var på väg hem så jag tänkte att det var likabra att hämta ut lilla paketet... Det visade sig att det inte var så litet...


Innehållet....

En stor resväska! Det låg en lapp i den men det går inte att lista ut vart jag skall åka.

När Mr A kom till mig i gårkväll så hade han med sig en present. Jag blev sååå glad när jag öppnade den! Han vet att jag gillar överraskningar och vad jag vill ha... Jag är lyckligt lottad.

Min välkommen hem present var Laila Bagges parfym som har en underbar doft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0