Nöjd

Jag måste säga att jag är nöjd med min tillvaro. Visst... ibland kommer det funderingar om vissa saker men jag försöker att se framåt. Jag tror att jag har en underbar tid framför mig med mycket kärlek, glada stunder, gemensama framtidsplaner men även hårt arbete och nya erfarenheter.
Innombords rusar en lycka och längtan.
Jag är tillsammans med mannen i mitt liv. Visst har vi haft motgångar men vi kämpar oss fram och jag tror att vi kommer att lyckas.
visst har vi båda smutskastat varandra. Men jag är fortfarande av den natur att man skall alltid stå för det man har gjort och man skall inte försöka att gömma när man gjort fel. Vissa tycker att jag har hängt ut lite för mycket, men det får dom tycka utan att jag bryr mig. Om någon tycker att jag skriver för mycket här... så är det upp till dessa att inte läsa. Bra va?! Alla har olika val i livet. Om någon väljer att såra mig så får man stå för det. Jag tar inte bara emot, sitter hemma och deppar. Jag ventilerar!
Nu har jag tagit tillbaka mr A för att jag inte vill leva utan honom. Visst har vi pratat och bestämt olika saker på hur vi skall gå vidare tillsammans. Det är inte lätt alla gånger, men finns viljan så vinner kärleken.
Vissa förstår inte hur jag kan ta tillbaka honom men jag följer mitt hjärta och min familj stöttar mig. Jag kan helt ärligt säga att jag aldrig har älskat någon så mycket och då är det värt ett till försök.
Alla gör vi fel här i livet, vissa gör större än andra. Visar man att man har ånger och verkligen kämpar för att visa att viljan finns, då kan det vara värt allt.

Som min härliga mamma sa: " Jag förstod att ni skulle bli tillsammans igen med tanke på hur mycket du tyckte om honom. Nu lämnar vi det som har varit bakom oss och går vidare. Alla kan bättra sig."

Jag har världens underbaraste familj som stöttar och förstår.

Mer kan jag inte begära! Jo.... ett bättre jobb isåfall.

Kommentarer
Postat av: Kusin V

Din mamma har så rätt! Min kommentar blir "Det är DU som lever ditt liv, INTE dom någon annan"... och "finns det kärlek finns det hopp".... Kram

2010-11-07 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0