Packar

Väskan som jag fick inför resan såg ganska stor ut, den är dubbelt så stor som min väska som jag brukar ha när jag åker på kurs.... men likt förbannat är den för liten när jag packar.... suck. Det är svårt att packa när man inte vet vart det bär av.... 3 par byxor, 2 kjolar, 3klänningar, 5 toppar, 3 par skor, 2 jackor, badhandduk och allt smått och gott. 4 Dagar på okänt ställe= jobbig packning.
Jag måste snabba mig att stänga väskan innan mr A kommer för då tror han att jag skall åka bort på obestämd tid :-)

Om jag hinner så blir det en blixtvisit till Mediamarkt för en inhandling av en minidator, isåfall tar jg med mig den och då bloggar jag på tåget i morgon när jag har fått veta vart jag skall åka.


Mina funderingar idag: Det är ganska imponerande hur kroppen fungerar. Hur den säger ifrån när det är något som den inte gillar, eller ändrar sig för att den gillar något... flummigt kanske, men sån är jag.


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0