Vad hände??

Det sa bara pang så var helgen över i ett nafs... vad hände?
Jag har jobbat till 22 hela helgen och när jag kommit hem till skogen så ligger helan och halvan i soffan och myser... Hobbe är väl mer ute efter något gott som är på bordet.
Det är mysigt att öppna dörren, se brasan,  ostkrokarna och bara koppla av...

Idag blev det Birsta city en sväng, shoppingnerverna kunde inte motstå längre... Jag var tvungen att handla lite varmare kläder.

Nu sitter jag och väntar på att min kollega skall hämta mig för en färd till hotell höga kusten där jag skall tillbringa min tid fram till fredag. Jag skall vara kursledare inom facket. Skoj men nervöst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0