Äntligen?

Vissa tänker: Yes äntligen helg!!! Inte jag.. jag jobbar hela helgen. Jag har en jobbig liten period på mitt schema nu, 8 dagar i rad som jag börjar klockan 05:00 och 06:00. Jag säger som min lilla systerdotter sa när hon ramlade ner i toaletten "Det är inte lolit"



Signe förgyller mina dagar när hon ibland gör sina utlägg så att jag håller på att ramla av stolen. Härlig tjej, lilla pussgurkan! Det var länge sedan som jag träffade någon av mina fyra favorittjejer så det är snart dags att göra lite besök. Kanske kan jag ha tur så att jag kommer lämpligt i middagstid till syrran när det står en lite älgstek på bordet?! Och lika lämpligt hos Anneli där det gärna får stå en lasagne på bordet.

Igår var jag en liten sväng på dollar store i Härnösand, jag måste säga att det var den sämsta dollar store som jag har varit på. Mycket utplockat och lite saker rent generellt. Nä hittills är Sveg den bästa!

Ja men vad händer i helgen då? Joooo förutom arbetet så blir det mys i soffan och det ser jag framemot :-)


Kommentarer
Postat av: C2

Kramfors är oxå bra tycker jag! Annars är det bästa jag varit på i Borlänge.

2010-10-01 @ 23:32:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0