Förmiddag med familjen

Efter lite frukost och packning så styrde jag bilen (med sommardäck fortfarande :-() till syrran.
Som vanligt har alla mycket att prata om så det blir ett ständigt kacklande med mycket skratt. Det var länge sedan vi träffades och syrran hade hunnit köpa ny soffa och gjort en helt ny frisyr. Både soffan och hon var så fin.
Nu har jag lämnat Hobbe hos "mormor" för jag ska på budgetkonferens i Åre. Det har blivit mycket resande nu på slutet men jag ser ljuset i tunneln... snart är det lugnt igen och då skall jag bara njuta av trevligt sällskap och framtidsdrömmar. Jag är lite i min egna lilla värld just nu men jag känner på mig att allt blir bra i slutänden... Eller hur lilla äcklet i från kadaverspecksta???? :-)

Här kommer det lite bilder ifrån förmiddagens bravader.

En febrig liten Signe


Men hon är lika nöjd iallafall


Någon har gömt sig... undra vem det är?


Nämen det var ju glada Sara såklart!


Helt ärligt så vet jag inte vilken lek min moster leker nu.... :-)


Syrran, mina syskonbarn och lilla mamma

Nä nu bär det av till Åre så det kommer att vara glest med inlägg här några dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0