Lättviktare

Tidígare idag när jag pratade med min vän lite västerut så berättade hon vad hon hittade på gräsmattan i morse när hon kikade ut.. En halväten liten hund... FYYYYYYY vad hemskt! Käken var borta och vovven var bara i slamsor. Tur att den inte levde. Men hua vad det lilla livet måste ha plågats av något monster till rovdjur.
det har setts både björn och varg runt krokarna så snart har Hobbe utegångsförbud! Det får inte hända lillhjärtat något.

I morse när det var dags för den dagliga morgonpromenaden så blåsde det nått så otroligt mycket. Både jag och Hobbe kände oss som riktiga lättviktare när vi gick i medvind :-)

Idag jobbar jag fackligt men om en stund blir det lunch med sällskap och sedan bär det iväg till en gammal vän som har fått barn. Det blir en snabbtripp till världens bästa mamma på väg hem för att se hur renoveringen går. Kanske kan jag fynda med mig nått hem?!

I morgon åker jag och Anneli till Borlänge. Det ska bli mysigt att få umgås med Anneli i två dagar, det var ett tag sedan. Som pricken över i:et så kommer vi att bli sååååå fin och det får vi nog tacka herr Oba för eftersom han skall sätta nålarna i oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0