Lördag

Vilken lång dag på jobbet jag har haft. Att jobba tio timmar ensam, utan någon kollega att prata med gör att tiden går fruktansvärt långsamt. Tidningar hinner att lusläsas, naglarna målas och klockan är snart sönderstirrad.

Jag har varit otroligt trött hela veckan och jag har inte hunnit att sova de timmar jag behöver för att vara en pigg människa. I går somnade jag efter att två stycken hade sjungt på idol... jag känner mig otroligt tråkig.
I kväll ska jag ut och äta och ha trevligt så jag hoppas att jag kan hålla mig vaken. Ikväll är det Dilevas tur att få höra sina låtar av andra i programet "så mycket bättre", lovely. Jag hoppas att vi hinner hem för att se det. Jag har alltid gillat Dileva mycket, han är en härlig människa. För några år sedan släpade jag med mig syrran på en av hans konserter... och vad gör människan?... Jo hon somnar... Toka!

I morgon är jag ledig! Fyyyy vad skönt det skall bli att vakna när jag själv vill, sitta i lugn och ro vid frukostbordet, slippa stressen och bara njuta...
Det är ingen mening att någon ringer mig i morgonbitti... jag är inte anträffbar för jag gristrynar i sängen då...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0