Segt var det här

Jag har varit för trött för att blogga lite nu. Jobbar jag inte så umgås jag med någon men för det mesta så blir jag tråkig och somnar.
Ja, jag har träffat en kille. Så nu blommar en nygammal romans upp igen och det känns väldigt bra måste jag säga. Visst har vi lite att bearbeta och jobba på men det går nog bra. Med tanke på att jag aldrig har älskat någon så mycket i mitt liv så kan det vara värt att kämpa.

20 november är ett viktigt datum!!! Då kommer nämligen BRYNÄS till eon arena och ska spöa Timrå IK i lite hockey. Jag laddar för fullt!!!! Jag undrade om jag skulle hinna att skicka efter en brynäströja men då fick jag veta att isåfall skulle jag få sitta själv... Mä! Tänk att inte alla har förstått att brynäs is the shit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0