Fasen vad jag är duktig!

Jaha... när skall mitt halsont gå över? Jag kan knappt svälja, knappt röka och knappt prata.. rökningen går ju att genomföra iallafall, men inte lika mycket.

 Lite nöjd över mig själv är jag allt... jag har bara shoppat för 400kr och imorgon är det lön. Så jag har lyckats!! Men jag måste säga att jag har kämpat... jag har hittat 2 par stövlar på scorett som jag jätte gärna vill ha. Visst borde jag kunna unna mig ett par? Dom är ju så fina.. men dyra. Jag måste åka och "känna" lite på dessa goklimpar i morgon. Kanske blir det en liten sjukpresent till mig själv. Jag har ju ingen som skämmer bort mig så då måste jag göra det själv. Jag kanske slinker förbi och känner lite på Gynnings nya parfym också.

Men jag skall även denna månad ha ett normalt shoppingkonto. Det blir mycket flängande nu i höst så lite resekassa behöver jag plus att jag snart skall beställa sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0