Hemmakväll

WANTED




Tjocken gjorde det igen!! För andra gången den här sommaren så springer han igenom grinden och försvinner. Han är tio år och borde ligga och lata sig men inte då, han hittar andra hundar istället.
Alla som känner honom vet hur pjålig han är, så när jag fick tag på honom så trodde nog den andra hundägaren att jag misshandlade honom med tanke på hur högt han skrek när jag bara tog tag i nackskinnet. Nu ligger han och skämms...


Dagens middag bestod av hemmagjord pizza på tacobröd. Rester med andra ord men gott var det. Med tacorester går det att göra väldigt mycket men efter några dagar blir jag less på att det är samma smak...


Min sista blomma efter höststädningen, jag kunde inte kasta den för den är fortfarande så fin. Med tanke på det härliga vädret så ångrar jag att utemöblerna är undanplockade nu...


hyresvärden målar.

Ikväll blir det en myskväll med odågan. Min enda lediga dag denna vecka är i morgon men vad händer? Jo jag skall på utbildning.
Nu är det dags att skära upp en bit melon igen, att jag aldrig lessnar :-) Det blir nog en tidig kvällspromenad med Hobbe för jag känner för att bädda ner mig i sängen, kika på tv och bara vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0