Jag är inte byggd för detta!!!

Alltså Fasen vad jag inte klarar av att jobba nätter längre, jag som alltid gjorde det för några år sedan. Nu klarar jag knappt av att vara vaken på jobbet, kan inte somna när jag kommer hem och har jag tur så lyckas jag att sova 4-5 timmar. Det sjuka är att när jag vaknar så svider det i ögonen men jag känner att jag har mycket energi iallafall. I dag spratt jag upp ur sängen 11:00 och började ta bort sommaren ute. Blommor kastades, krukor gjordes ren och utemöblerna står utanför förrådsdörren. Nu skall jag rensa köket på alla onödigheter med tanke på att jag har så få förvaringsutrymmen, sedan åker sommarkläderna undan för denna säsong. Om ett tag lär jag däcka som en strandad val här i något hörn.
I helgen blir det lugnt tror jag... man ska ju aldrig säga aldrig... Jag brukar inte vara så svårövertalad på roligheter nu när jag är singel. Men min plan är att putsa fönster, byta gardiner, åka till mamma så Noffen får träffa Hobbe, göra höstmysigt hemma och kanske tjata till mig lite kålpudding. Åååå vad gott det skulle vara med kålpudding på söndag!! Mama i´m coming home

Nä nu är det dags att göra ett ryck igen...

Vi lyssnar på lite musik medans va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0