jag gillar och mamma ogillar!

Jag tror att min mamma suckar djupt åt mig ibland... Precis som hon kommer göra snart...
När jag och Anneli kommer på något så måste det går undan. För ett tag sedan satt vi och pratade om tatuering... sagt och gjort, nu har hon hittat en som hon vill göra och jag ska bygga ut två av mina. om några veckor bär det av till Borlänge och tatuerargrabbarna för lite målning :-) Lovley!!
Några tycker att tatueringar är fint och några tycker att det är fult... Själv tänker jag så här: Vilken jäkla tur att det är min kropp, att jag gillar tatueringar och att jag gör vad jag vill!
Skillnaden mellan min moster och mamma är att min moster tycker att det är fint bara man beskriver hur man tänker... mamma är skeptisk tills hon har sett resultatet....

Idag har jag jobbat och allt har varit helt... fasen vad skönt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0