Jäklar...

... Det blev inte som jag hade hoppats i valet. Det blev helt obra enligt min mening.... Men men det är bara bita i det sura äpplet och känna sig besegrad.

Det har åter varit en dag på arbetet. Trött som fasen och vad händer? Jo hela vårt datasystem kraschar. Där sitter man lite lätt som en mupp och försöker göra ett bra jobb. Men vi lyckades tillslut få iväg allt...

Jag försöker att få ork till att städa och dona lite hemma. Mm det går ju bra, min ork är som bortblåst och motivationen lika så.
Jag har kommit i en period då funderingarna knackar på igen. Jag har bestämt mig för att försöka ta dagen som den kommer men det är inte så lätt alla gånger.

Jag skulle vilja ha hem möblen som står hos min moster i helgen men jag vet inte hur jag ska lyckas. Jag vill inte be Pelle om hjälp för den stackarn jobbar hur mycket som helst.... och för den delen så skulle jag behöva bärhjälp av två killar...

Det är mycket nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0