Jobbig vecka

Denna arbetsvecka känns väldigt lång, om jag inte räknar eventuella extra timmar så blir det 54 timmar på arbetena denna vecka och 52 timmar nästa vecka. "Jobbar inte du fackligt Jessie? Då borde du tänka på arbetstidsmåtten" lär jag få höra... Men jag sparar till att byta ut möbler i mitt hem plus att jag inte vill sitta hemma speciellt mycket under hösten eftersom att jag blir så lätt deppad över allt som har med hösten att göra, och mitt privatliv ligger väl inte heller på topp direkt. När jag är singel har jag en förmåga att gräva ner mig i jobb... tills magen säger ifrån.
Jag skall få min mosters gamla skänk som jag skall slipa och måla om, den kommer att bli så vacker i mitt sovrum. Tack underbara Inger för att du är så snäll! Jag längtar tills mitt sovrum är klart, det kommer att bli så mysigt. Jag har kommit på en idé om tavlor oxå. Jag ska ta en rundtur till mina fyra favoritbarn för att fota, går det att få till så som jag har tänkt så kommer det att bli jättefina tavlor.
Så nu letar jag efter två starka killar med lämplig bil som kan hjälpa mig att frakta denna. Näsat helg skulle det bli perfekt att få hem den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0