Lite höstmys

I fredags när jag kom hem ifrån jobbet så kände jag mig både slut och matt. Vi har massor att göra så huvudet var helt tomt. Jag mysde ner mig i sängen och slog på tv:n, jag tänkte att det kan vara skönt att somna till något mindre bra program. Då givetvis fastnade jag i en film, million dollar baby, hur bra som helst. Jag låg där helt inne i filmen, tog lite förgivet att den skulle sluta på ett visst sätt men ack vad jag hade fel. Där satt rakt upp i sängen med krokodiltårar rinnande ned för mina kinder, fy vad blödig jag kände mig i min ensamhet.

I går var min tanke en lugn dag och kväll. Jag pysslade lite hemma sedan åkte jag till mamma. Jag hade beställt två par tjocksockar av mammas granne som hon skulle sticka till mig, och där låg dessa godingar och väntade på mig. Tack Maj, dom är hur sköna som helst!!! Ett samtal senare var jag på väg in till stan för party! (ena paret av tjocksockarna var med) Svårövertalad... NOT! Det var en trevlig kväll men med tanke på hur jag mår idag så kanske jag borde ha hoppat över några drinkar...

Ikväll blir det en stilla kväll med ryggläge isoffan, tända ljus och melon...


Nymålade och fräscha

Lovley

Mattias är lika bra som vanligt på att sjunga

Pelle myser lite... eller är han full?? :-)

Dessa godingar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0