Lite wild and crazy!

Jag ogillar hösten skarpt.. Allt dör, det är mörkt, det är kallt, det är frost och allt är bara allmänt tråkigt. Varje år är det samma sak.
Visst kan det vara mysigt att tända ljus, krypa ner under filten och kika på en romantisk film.... men verkligeheten finns fortfarande där ute.

Men i dag såg jag en glimt av vacker natur. Sjön ligger orörd, helt still. Det speglas så vackert i vattnet. Jag bor så vackert i min lilla idyll...



Igår var jag och fixade frisyren lite. Jag har känt mig lika i håret så länge nu eftersom jag håller på att spara ut längden. Det känns som jag alltid har samma frisyr. Jag känner mig tråkig och enformig.
Så där satt jag bredvid Petra (min hårfrisörska) och klurade påvad vi skulle göra... vi har pratat om lugg några gånger... sagt och gjort... där for luggen!!


Dålig bild.

Jag har nog kommit in i en lite makeover period. Jag fixar till kroppen med viktnedgång och ny tatuering, är lite wild and crazy och klipper av luggen, måste göra en lättare renovering hemma, vill att det ska hända något som inte är typiskt vardagligt... och jag trivs med det.
Jag måste börja våga mig på nya saker, inte bara ladda och springa mot klippan utan att hoppa. Nu ska jag provhoppa och se vart jag landar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0