Måndag igen.

Just nu känns det som att jag har flyttat in i sovrummet. Jag läser, ser på tv och sover där. Jag känner mig riktigt lat och jag toklängtar till min nya säng som kommer i oktober/november. Det är höst helt enkelt. Massor av ljus, mörker och mys.
Härligt väder är det på dagarna iallafall, jag och Hobbe lillkropp njuter i solen på våra promenader och när vi sitter ute och bara slappar. Visst bubblar funderingar upp när man sitter och andas in höstvädret och lyssnar på tystheten där bara fåglarna kvittrar, men jag tränger undan dessa fort...

En ny arbetsvecka väntar med eftermiddagsskift... Fördelen är att i morgon skall jag äntligen luncha med Anneli på Canton. Jag har inte träffat henne på en evighet eftersom att hennes familj har varit sjuk efter utomlandsresan. Jag längtar för det var länge sedan som vi satt och bara surrade lite.

Varför har jag börjat vara bakis i två dagar? Jag är bakisseg och fötterna värker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0