Onani och sex?

Varje dag lär jag mig nya saker. Idag blev det lite av en aha upplevelse.
Innan mitt första gudbarn föddes, Amanda 5år, så visste jag inte mycket om barn... ja jag gillade inte barn helt enkelt. Sedan föddes en underbar liten tjej som tog hela mitt hjärta med storm, jag blev helt tagen och kunde sitta och beundra denna docka i flera timmar. Nu 5 år senare så är dom fyra stycken som delar på mitt hjärta och jag älskar dessa små liv helt villkorslöst. Jag hoppas att jag en gång skall få bli mamma och känna den lycka jag ser syrran och Anneli har. Att få ha ett eget barn att tokälska. Nog om det...
... Här sitter jag och kikar på Tyra Banks show. Här berättar dom att barn onanerar redan i magen!!!! Nämen vad hände?! Barn onanerar tydligen ofta när de blir stressade och då skall man tydligen lära dom att man får göra det i badrummet eller på sitt eget rum när man är själv. Alltså det här hade jag inte en aning om.
De pratade också med barn som var 13-15 år... Ena tjejen var 15 år och hade haft sex med "bara 8st" (enligt henne själv) Vaddå BARA???? Hon är ju BARA 15!!! Shit, får jag en dotter så flyttar jag till skogen.
I samma veva ringde mamma så jag var tvungen att berätta för henne och hon reagerade lika som jag gjorde.
När jag var 14 år så träffade jag min dåvarande pojkvän som jag var tillsammans med i många år så jag var bara aktiv med honom och det är jag otroligt nöjd över idag.

De pratade också om hur öppen föräldrarna är om sex. Jag måste säga att mamma har lyckats helt perfekt med den biten för jag har alltid känt den tilliten till henne att jag kan prata om allt. För mig är det naturligt att prata sex och samlevnad med henne.... (vilket hon vill eller inte ;-) )

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0