Sjuk, kärlek och medvurst

Planerna på min helg gick i stöpet ganska fort. Med en hals uppsväld som en tennisboll och en ork som var som bortblåst blev det en helg hemma i soffan istället för att parta med mina vänner.
Jag riktigt ogillar att vara sjuk... jag känner rastlösheten men har ingen ork. Jag skulle behöva fixa lite här hemma... åka på tippen med lite skrot... plantera ljung, men jag bäddar nog ner mig igen och hoppas på att bli piggare.

I Helgen var min kusin och hans sambo i Paris. De små liven passade på att förlova sig! Jag är så glad för deras skull! De passar så bra ilag och verkar ha ett riktigt fint förhållande. Och vad är mer romantiskt än att åka iväg, Bara två som älskar varandra och förlova sig?
Jag hoppas att få ett sånt förhållande en dag. Där man känner trygghet, kärlek och en "föralltid" känsla...
Där man kan koppla av, känna att man finns för varandra, att man är nöjd i ett förhållande med tvåsamhet och kan bygga sin framtid runt det. För är man nöjd i ett förhållande finns väl inte otrohet? Då borde man vårda sitt förhållande och måna om varandra... inte såra.

Varför kommer jag alltid in på otrohet? Kanske för att jag blev så otroligt sårad och besviken... för jag trodde att jag hade allt det där som ett underbart förhållande innebär...



Nämen! Lillkroppen har frullen på näsan! En liten medvurst!
Min lilla goaste kille i världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0