Söndag

Söndag brukar vara vilodag men inte i Jessievärlden för då är det åter en dag och kväll på arbetet. Guud vad jag längatar till nästa helg då jag är ledig en dag.
Fick sms av en kär släkting igår "krogen?" "nej jag jobbar men nästa helg är jag ledig" " Kung, du och jag då :-)" Mackan är härlig han.
Nästa vecka har jag en arbetsvecka på 50 timmar +... igen så jag lär ju bara behöva en 4:a dooleys så däckar man :-)

Hobbegubben.... han har inte spytt något mera men han är hängig och dåsig. Igår på jobbet smög han iväg och lade sig i ett lugnt hörn. Jag hittade honom knappt. När vi kom hem sov han med mig hela natten. Ikväll får han vara och mysa med Pelle. Pelle är bakis och Hobbe är sjuk, bra kombination. Mitt lillhjärta, jag blir så orolig för honom. Det är jobbigt när han blir sjuk med tanke på att han är gammal.

Jag känner att jag skulle behöva en kram... jag saknar att bara bli omhållen och få slappna av i någons famn... att känna sig omtyckt och känna kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0