Trött

I morse var det bara att hasa ur sängen igen. I dag var jag på besök på Höga kusten hotellet i Hornö. Väldigt fint måste jag säga. Fina rum, fin utsikt och ljuvlig mat. Vi skall lägga en utbildning där nu i höst så jag och min kollega var där och inspekterade lite. Skulle jag ha haft pojkvän så skulle jag lätt kunna åka dit och bo där en natt bara för att mysa, bubbla och njuta.
Väl hemma var det bara att stupa i sängen igen, tre timmar senare snubblade jag upp och nu är det bara att förbereda sig på nattligt arbete... fan denna vecka har jag inte haft något liv och nästa vecka lär inte bli bättre, men då är jag iallafall ledig nästan hela helgen.

Hobbe mår inte riktigt bra. Jag är lite orolig för honom och blir han inte bättre till veckan så får han åka till farbror doktorn. I förrgår spydde han tre gånger och idag har han spytt två... hans avföring är mörk och han ser lite hängig ut. Jag har hittat en knöl på hans rygg och jag hoppas för gud skull att det bara är en fettknöl. Jag hoppas att min lilla favorit bara är lite vanligt sjuk och att det inte är något allvarligt.

Hur skall jag bli pigg innan jobbet? Äta lite melon kanske?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0