Å boy, vilket vackert väder!

Dessa dagar vill man inte vara annat än ute. Strålande solsken och den ultimata vårvärmen! Igår hann jag, mrA och Hobbe ta en tripp till syrran innan jag skulle arbeta. Vilken tur att vi kom vid lunchtid så att vi blev bjuden på ungspannkaka på uteplatsen! Min syrra är duktig på att laga mat, jag blir alltid lika nöjd. Lite missnöjd blev jag när magen började att kurra på jobbet, varför rävade jag inte åt mig en matlåda? Men härligt var det att sitta ute i solen.
Idag hann jag med en liten lunch med Anneli och hennes familj.
Mission complete, nu har jag potionerat ut påskäggen åt mina fyra dockebarn!

Till veckan känns det som att jag inte kommer att hinna träffa någon förutom mr A och Anneli. En sex dagars arbetsvecka väntar och jag kommer att vara på växeln, arbeta fackligt på arbetsplatser, Stockholm på förhandling, styrelsemöte och återigen på växeln. Kors och tvärs, roligt men jobbigt. Jo jag kommer att ha någon timmes dötid i Stockholm så lite shopping går det att klämma in... vad vore en tripp till huvudstaden utan shopping??? Jag hoppas att vädret tillåter en mjukglass vid hötorget :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0