Gullungar och bebisrapport

Nu var det länge sedan igen. Tiden räcker inte till riktigt för mig nu. Alltid är det något som skall göras och på kvällen är jag slut på alla vis.

I måndags var jag och mr A till syrran och hälsade på. Det är alltid mysigt att träffa mina syskonbarn och fika lite!
Det blev två flugor i en smäll eftersom mamma och Svenne var där också.


Busiga lilla Sara. Fasen vad snabb lilla människan har blivit!!


Signe poserar i sin hatt. Hon hade lite myror i baken eftersom hon fick en cyckel av mormor.


Undra vad mr A tänker på....

Igår var vi till barnmorskan. Vi följer dessa kurvor perfekt och allt är bra. Jag skall börja äta järntabletter men det är ju ingen stor sak. Det är mest för att jag är så oerhört trött.
När vi var färdiga där så åkte vi ut till barnens hus och hämtade barnvagn med alla tillbehör. Åhhh vad mysigt!! Nu står den här och bara väntar på att lilla minimee skall komma till världen.
Sedan var det dags för lite shopping, det är rea på massor med barnkläder så vi kom hem med en påse. Visst vi skall få mycket av både syrran och Anneli men vi vill köpa lite själva också. Det är ju en sak som hör till! Det är mysigt att gå omkring och strosa, mysa och längta. Dagdrömma om hur det kommer att bli...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0