Hemma!

Hemkommen ifrån Stockholm igen. Att jag alltid får någon typ av ångest när jag åker därifrån, jag trivs så bra där!
Resan ner var dryg. Stiga upp klockan 04:00 för att åka med tåget 05:08 var segt. Ju större jag blir destomer snarkar jag tydligen... det fick mina medresenärer vara med om. Jag vaknade själv av mina snarkningar flera gånger och det var pinsamt med tanke på att det satt en fin liten dam bredvid mig. Vid arlanda när jag beslöt mig för att inte sova mer så gnagde jag i mig mitt äpple, efter en stund frågade den fina lilla damen om jag ville ha halstablett. Hon tyckte nog att halsen borde vara trött efter alla snarkningar! Fy vad pinsamt.
Väl framme så var det dags för förhandlingar hela dagen. Otroligt jobbigt att bara sitta när van är vätskefylld, ryggont och stormagad. Min härliga kollega Emma hämtade en fotölj åt mig, väldigt snällt och omtänksamt... Tack Emma!
Under torsdagen blev den en träff med Anneli i Stockholm. Hon hade ett ärende där så vi passade på att umgås. Hon är ju för rolig! Hon hade lite småpanik över att hon skulle köra bil själv i stan och nu i efterhand förstår jag henne. När vi åkte hem körde jag och hon skulle köra ifrån Tönnebro. Min underbara lilla vän är ju som sagt lite förvirrad ibland... så när hon skulle köra ut på E4 så hittade hon inte ut! Som sagt nu förstår jag varför hon var lite hispig på Stockholms gator! Jag har aldrig tråkigt när jag umgås med henne!
Jag skulle kunna skriva väldigt mycket om hennes yrningar i Stockholm men inlägget skulle bli så långt!

Igår var det fackligt arbete för hela slanten och idag blir det ett skift i växeln. Fan vad jag är less på att jobba nu men jag ser ljuset i tunneln... snart så är det slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0