Längtan

Det är så mycket som jag har att se framemot nu. Längtan bara spritter omkring och jag känner hur otålig jag blir av att vänta! Det jag längtar mest till är när lilla minimee kommer till världen, kan det inte bara vara mitten av juni nu... Sedan längtar jag givetvis till min underbara syrras bröllop, åh vad vackert och underbart det kommer att bli. Åh vilken lipsill jag kommer att vara. Jag längtar också till att få köpa kläder som minimee skall ha på sig på bröllopet, mina kläder är redan färdiga men vi måste ju matcha!
Jag längtar också till att vi hittar ett större boende. Jag längtar till sommaren och jag längtar till sommarkvällar då man kan grilla.
Jag längtar till min stora kropp försvinner, just nu känns det som att jag har en sumodräkt på mig! Jag vägde mig idag... och tänkte som min systerdotter "inge loligt" Jag väger exakt lika mycket som mrA, men han är två decimeter längre än mig! Fast å andra sidan har inte han en liten guldklimp i magen :-)
Men hur skall jag få ner kilona innan bröllopet??? Dagens gåta!


Jag längtar till så mycket och jag tror att livet kommer att bli underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0