Ledig helg!

Å ljuvliga väder! Klarblåhimmel, solen skiner och värmen är här!
Idag är det tid för tvättstuga och städning, sedan blir det middag och lite sällskapsspel hos mina svärföräldrar. Det skall bli skönt att bara mysa och umgås lite. I går sa jag till Hobbe att vi skall till farmor i kväll, lillstackarn började redan då att pipa!

En hel helg som jag är ledig ifrån allt arbete! Jag kan bara säga det på ett sätt... Fy i helsike vad skönt!!!! Nu är det bara 5 veckor kvar innan jag säger tack och hej! 17 arbetsdagar på mitt ordinarie jobb och 9 dagar på mitt andra jobb. Yes jag har nedräkning!

Jag längtar lite till i morgon, då blir det besök på custom & hotrod show. Det skall bli skoj!
Jag kan garantera att det kommer bilder därifrån, kameran i högsta position när det gäller hästkrafter :-)




"Det sägs att GODA VÄNNER kan spendera lång tid utan att talas vid, utan att vänskapen brister. Dessa vänner, när de träffas beter sig som om de sågs igår, tänker inte på hur lång tid gått, utan att de talats vid, eller hur långt ifrån varandra de bor."
Denna statusuppdatering såg jag på facebook för en liten stund sedan. Jag har två sådana vänner, det är Anneli och Britten. Jag och Anneli kanske inte är ifrån varandra så många dagar så att det märks, men jag och Britten hörs inte på månader ibland men när vi gör det så är det som vi sågs i går. Det är en härlig och okomplicerad känsla... helt underbart. Det är sanna vänner




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0